Diary
Profile
Affiliates
Visitors
Site


Hello , iqah99 here . I'm a dancer&singer . Another M'sia girl here :D
And kpop -SNSD!- is seriously so cool . OHMYGAWD . Btw , PURPLE IS AWESOME ! WHITE TOO :D
Hating me doesn't make you pretty nor cute . TYVM :)



You've stumbled upon
http://sktsstudent.blogspot.com
Best view in Chrome and MFF
Ugly in IE !
No ripping & copying ! unless u ask me 1st!
Leave a tag before you leave !
& Please do not copy !
Pictures , banners , and blabla are properties of iqah!
I will appreciate :D
Enjoy your stay !
Hate me ? Click here.

Please click on it !
Your nuffnang ads here .

Recent posts

Hai cemua Dah lame Amy tak buat entry/post baru ka... Contest organized by SKTS Student.. New Sign! Check out my magazine! Facebook.. Mesyuarat Pengawas Tak Nak!! Motivasi Guru Besar First Entry

Layout : Yours Truly
Basecodes : Nicole
Editor : Ayu @Afara
Owner : me-lah!

Kelas Tercantik
25 Januari 2011

Hai semua,rindu Amy tak?Amy rindu korang semua....
Tadi cikgu ade cakap nanti bulan Febuari ade pertandingan kelas tercantik,kelas korang cantik tak?Kalau tak cantik kemaslah kelas.Amy sekarang tengah proses membuat kecerian kelas korang mesti belum buat lagi,kan?Amy cadang nak cat kelas,letak rak buku yang kat dinding tu untuk tunjuk hadiah aper yang kiteorang dapat(cehh... perasan betullah Amy nier...),kalau boleh Amy nak letak satu almari kat belakang kelas untuk letak QURAN,IQRA'dan macam-macam lagi yang ade kaitan dengan AGAMA pastu Amy nak letak bendera MALAYSIA kat tingkap,pastu letak *kalender 2011
*jadual bertugas
*jadual waktu kelas 5UPM
*kertas-kertas pasal sejarah
*kertas-kertas pasal BM,BI,MT,SN ngan AGAMA
*letak nama-nama pelajar 5UPM ataupun gambar pelajar-pelajar 5UPM
Tadi ade motivasi tahun 6 Iqah ade citer yang tadi ader lagu sedih Amy nak dengar tapi takleh sebab Amy ade sekolah petang rehat pun dalam kelas.OKlah Amy dah nak pergi ni lagipun ade orang lain juga nak main laptop ni OK bye....

-the end-

Label:







Don't steal.
God is looking.




sdvsdfv